REVISTA PRESEI 23 – 29 IULIE 2018

Fii la curent cu ce este nou și relevant în sectorul de lapte românesc și european!

🐄 Grünländer – brandul local german intra in portofoliul Hochland.
Produsul  are un ambalaj dedicat pietei din Romania si este realizat dupa o reteta unica de branza maturata, ce utilizeaza ingrediente naturale, fara arome sau conservanti si fara organisme modificate genetic. Potrivit reprezentantilor producatorului, produsele Grünländer sunt obtinute din lapte colectat de la vaci care consuma hrana fara organisme modificate genetic.
➡ http://www.agrofood.ro/Articol-Gr%C3%BCnl%C3%A4nder-%E2%80%93-brandul-local-german-intra-in-portofoliul-Hochland/2135

🐄 Industria europeană a produselor lactate ar putea beneficia de o creștere a exporturilor de până la 215%
Creșterea este preconizată după semnarea Acordului de parteneriat economic UE-Japonia (APE), se arată într-o analiză publicată de DairyReporter, după ce înțelegerea dintre cele două părți a fost semnată la summitul UE-Japonia de către președinții Jean-Claude Juncker, Donald Tusk și de prim-ministrul japonez Shinzo Abe.
http://www.meat-milk.ro/tarile-ue-isi-pot-creste-exportul-de-lactate-in-japonia-cu-215/ 

🐄 Floare din Banat: Din fermă, pe raft!
Producătorii de lapte din Cooperativa TimLact Agro din judeţul Timiş au propriul brand de lactate şi şi-au deschis primul magazin cu produse realizate în propria fabrică de procesare a laptelui. A durat aproape nouă ani, timp în care membrii Cooperativei TimLact Agro au investit multă muncă şi bani ca să reuşească.
➡https://www.revista-ferma.ro/articole/alimentatie/floare-din-banat-din-ferma-pe-raft

🐄 Un altfel de marketing – Lupul Dacic face caşcaval cu chipul lui Decebal
Nicolae Manea, fermier din cartierul Voineşti al municipiului Covasna, este cunoscut în zonă ca Lupul Dacic, pentru că este îndrăgostit de istorie şi a vrut cumva să lege istoria de ceea ce face el cel mai bine, caşcavalul! O idee inedită de marketing le asigură lui Nicolae Manea şi familiei lui un trai decent.
➡ https://www.revista-ferma.ro/articole/traditie/un-altfel-de-marketing-lupul-dacic-face-cascaval-cu-chipul-lui-decebal

🐄 Şi viţeii au personalitate!
Da, aţi citit bine, viţeii au personalitatea lor. Iar un studiu publicat recent în prestigioasa revistă ştiinţifică americană „Journal of Dairy Science”, de către un grup de cercetători din Canada, dovedeşte că personalitatea este asociată cu comportamentul alimentar şi cu performanţa viţeilor.
➡https://www.revista-ferma.ro/articole/zootehnie/si-viteii-au-personalitate

🐄 Olympus, investiție de peste 20 mil. euro
Grecii de la Olympus, investiție de peste 20 mil. euro într-o nouă linie de producţie la fabrica din Hălchiu, judeţul Braşov. Producătorul grec de lactate Olympus, care deţine o fabrică la Hălchiu, judeţul Braşov, a investit peste 20 milioane euro într-o nouă linie de producţie, urmând să lanseze pe piaţa locală un nou tip de iaurt grecesc, sub brandul Stragghisto.
➡http://www.transilvaniabusiness.ro/grecii-de-la-olympus-investitie-de-peste-20-mil-euro-intr-o-noua-linie-de-productie-la-fabrica-din-halchiu-judetul-brasov/

By | 2018-10-08T14:19:20+00:00 iulie 31st, 2018|Fără categorie|0 Comments